torsdag 6 juni 2019

Skulle behöva klätterrep som förlängning



Äntligen är min yogagunga på plats! En egen spot under ett av våra äppelträd.

Som jag längtat

... och dessutom försummat min "vän"/gungan, det har liksom inte blivit av att praktisera i den (sedan jag monterade ner den från taket i vårt poolhus för att Astronauten skulle sova där).

Ja jag vet att det var flera veckor sedan men när någonting ligger i en garderob så syns det inte och plötsligt är det som att det heller inte finns!?

Men NU finns den!


I vår trädgård finns möjlighet för flera att softa, två hänggungor, en hängmatta och nu äntligen min yogagunga. Tur att vi har sju fruktträd så att trängsel undviks och det tillåts "space" för var och en som önskar att chilla.

Från och med nu har jag ingenting att skylla på, möjlighet att öva ges varje dag. Den "limegulagröna" yogagungan lyser upp trädgården som en sol.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar