torsdag 8 september 2022

En ny våg att surfa på



Denna vecka har serverat flera spännande möten och kontakter. Jag förundras över hur dörrar öppnas på glänt. Hur nya möjligheter skapas ... (kanske) ... när jag beslutar mig för att tacka ja och kliva in i detta ännu okända.

Har (under de senaste dagarna) visualiserat vad jag vill. Diskuterat med familj och vänner, uttalat ord högt och sen plötsligt får jag ett telefonsamtal, mess, mejl och en kontaktförfrågan ... bara så där!?

Wow! Det är som om en högre makt hört vad jag längtar efter.





Tack älskade man!
Tack världens bästa kids som alltid tror på mig och mina förmågor!
Tack älskade vänner som lyssnar och kommer med konstruktiva idéer!
Tack till dig som yogar med och för mig, som ger så mycket tillbaka ... varje klass.
Tack till alla studioägare/gruppledare/"chefer" som ser min kapacitet och mina styrkor.





Listan kan göras hur lång som helst. Idag är jag tacksam och glad. Vad som sen händer och vad som blir av är delvis upp till mig. En dag i taget, ett steg i taget. Det som är menat kommer att bli av, på något sätt. Just nu surfar jag på lyckovågen! Tänker hänga kvar till den planar ut för att se vart den för mig.


Puss & kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar