söndag 4 september 2022

Måndag, måndag, måndag ...



Ny vecka och nya möjligheter ...

Ska bli intressant att se om det finns anmälningar till mina klasser på Danscenter. Igår var det dags för den studio jag arbetar på att ha öppet hus. Två flygande, en aerial stretch/yin och en aerial yoga samt en "vanlig" öppen yogaklass. Det kom något färre besökare är i våras men de som droppade in stannade längre och "dubblade".



Allt gick enligt plan och känslan var positiv när jag cyklade hem. Om det räcker för att få tillräckligt med deltagare till de klasser jag erbjuder återstår att se? Det är en sak att prova på när klasser är gratis och en annan att anmäla sig och betala för en hel kurs. På tisdag får jag svaret.

Idag ska undertecknad förbereda de kvällsklasser som redan ligger (på andra studios) och senare genomföra dessa tillsammans med yogisar som dyker upp. Vad jag verkligen hoppas och önskar är att ventilationen fungerar på det ställe där den varit ur funktion i två veckor ...

Önskar dig en bättre måndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar