onsdag 7 september 2022

Handplockad


Nästa intervju, check ✔

Känns som om jag nästlar mig in på campus och den del av universitetet som vi nästan bor på, kanske är det så eller inte?

Egentligen nej ... denna gång är jag handplockad av mina chefer (som undrar om intresse finns från min sida)? Svaret var och är självklart ja. Närheten, den trivsamma atmosfären och känslan att jag har vad som behövs, allt som är viktigt för mig finns, mage, hjärta och huvud är eniga.



Denna gång är det arbete som kan kombineras med mentorskap och tentamensvärd, timmar i receptionen på SLUs servicecenter. Idag och i morgon ska jag gå dubbelt och sen tros jag vara redo (åtminstone att vara ny på jobbet).

Ingen tjänst, utan extratimmar men det är helt okey.

Känns riktigt bra och jag är oerhört tacksam gentemot mina "chefer" som (internt) föreslagit mig. En dag, en vecka och en månad i taget. Vad jag vet just nu är att det finns behov denna hösttermin, sen får vi se? Det räcker för mig (just nu). 😊




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar