fredag 21 oktober 2022

I skolbänken - men hemma


Efter en intensiv arbetsvecka så fortsätter jag i samma anda, idag blir det utbildning från morgon till kväll. På programmet står manusskrivande ... för yoga nidra.

Vad som är skönt är att undertecknad får vara hemma, inloggad på zoom. Ett annat positivt inslag är att vi kommer att bli guidade genom två klasser, antagligen en på morgonen och en under eftermiddagen. 

Hittills under min profession som lärare så har mitt syfte varit djupavslappning för bättre sömn, där du från klass kan åka hem och direkt krypa ner i sängen. 



Jag har inte skapat klasser för ny energi och känner att det är något som undertecknad vill lära sig. Uppbyggnad och struktur som kickar igång istället för att logga ut.

Lär bli en spännande, intensiv och lärorik dag samt helt magisk eftersom mina favoritlärare är de som håller i kursen. Kan bara bli hur bra som helst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar