torsdag 27 oktober 2022

Precis vad jag behövde


Att få en ledig dag mitt i veckan kan vara precis vad du både behöver och längtar efter, i alla fall jag. 

Efter frukost hörde jag regnet smattra och i normala fall skulle undertecknat kanske omprövat viljan att springa men igår fanns liksom inte det alternativet. Jag ville ut och om det nu nödvändigtvis måste regna så okey då. Ingen har dött av lite regn ...



Väl utanför dörren, på trappan höll de regntyngda molnen tillbaka sina droppar, det var visserligen fuktigt men luften var fräsch och klar. Älskar att starta morgonen utomhus. Ljudet av mina fötter och andningen. Ingen musik, ingen radio eller podd och heller inget fågelkvitter ... enbart skön tystnad.



Dusch på det och sen stretching i form av yinyoga med fokus på ben, fötter och höfter. Skönt!!!

Pigg, utvilad och nöjd kunde jag ta itu med min "att göra lista" samtidigt som i stort sätt hela dagen låg framför mig. Lyxigt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar