onsdag 24 juli 2024

... mer behöver inte jag



En vän, en (eller två) öl samt en stor saftig och välsmakande hamburgare, det kan vara lycka. Så vad det för mig igår. En trio som gjorde gott.

AW med en kär vän ...

Emellanåt går tiden fort, mycket händer, tröttheten checkar in och att hänga med kompisar hinns inte med. Familjen, vila och träning prioriteras för att hålla den balans som min kropp och huvud behöver.

När jag har tid i överflöd så är det inte alltid i synk med mina vänner, då kan de ha fullt upp, var och en på sitt håll. Livet kan vara så men en paus behöver inte vara slutet, riktiga vänner finns kvar.

Vänner att exempelvis ta en AW med nere på stan, vid ån, en ljuvligt varm sommarkväll i juli. Prata i timmar, dricka kall öl och äta en vällagad hamburgare, mer behöver inte jag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar