fredag 11 mars 2016

En bra dag

Vårsolen är här! Idag ska jag ta en lång, lång promenad längs ån och njuta. Solbrillor på och näsan mot värmen. Härligt!!!

Min plan idag är att bara vara. Kanske leta efter några vårtecken?


Hittade dessa söta snödroppar
i rabatten på vår innergård :)

Lugnet har lagt sig hos mig. Att göra listan är redan avprickad för dagen och nu finns tid för återhämtning och batteriladdning. Bara vara, det är bäst! Men också så mycket enklare när vinden vänt och jag har mål i sikte.

På måndag morgon ska jag ta tåget in till Stockholm och gå på intervju. Spännande! Säger inte mer än så men min magkänsla viskar om att det blir mer.

Tröttheten från igår är bortblåst, energin är tillbaka och det firar jag med att njuta av stunden, ett bra avslut på en arbetsvecka.


Här är det batteriladdning
Gör som jag
ut i solen med dig!
Ha det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar