måndag 2 maj 2022

Dagens känsla

Jag har "skrivkramp" och borde plugga ...

Projektet som drivs tillsammans med kära vänner, där vi skapar ett gemensamt manus med extra allt har sakta växt så till den grad att vi ser målsnöret. Det finns intressanta karaktärer, en röd tråd och cliffhangers, nu handlar det mesta om att knyta ihop säcken och avsluta. Härligt, kanske du tänker, javisst eller om det var så enkelt.

DÅ/NU klampar skrivkrampen in och undertecknad är blank, trots att jag vet vad som ska hända, har bara så svårt att få ner orden. Suck.

Så har vi kursen i traumaanpassad yoga som pluggas digitalt, den är påbörjad men pausad på grund av allt annat arbete som fyllt mitt schema. Tack och lov finns ingen deadline, åtminstone inte i sikte så det är lugnt, bara det att huvudet viskar att jag borde plugga, halvsuck på den med.

Just nu kommer dessa två punkter på min "to do lista" längre ner eftersom yogaklasser ska planeras och utföras, annat betalt arbete genomföras, bokföring prickas av liksom övriga administrativa uppgifter. 

Är lite mycket nu, gillar det men inte skrivkrampen. 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar