torsdag 4 augusti 2022

Ett gästspel


Igår, efter sol och bad hemma så cyklade jag iväg för att hålla yogaklass. Kändes mig nästan ringrostig då det gått flera veckor sen sist. Men att få undervisa en skön yinklass som avslutas med djupavslappning i form av yoga nidra är aldrig fel.

Och att få träffa "eleverna" ... det ger energi.



Nu har jag ytterligare en vecka ledigt från undervisandet, gårdagskvällen var ett gästspel, innan höstterminen startas upp och mina olika professioner blandas. Har ett par extrapass i butiken nästa vecka men de känns inte betungande utan snarare roliga.

Så jag fortsätter att njuta, pyssla i trädgården, löpa i naturen och utöva min egen praktik på vår altan, känns riktigt bra. Tror att undertecknad kommer att vara ordentligt utvilad och full av energi när vardagen knackar på.

Ha en bra dag!

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar