torsdag 26 januari 2023

Två av mig ...



Igår hände något intressant. Jag skulle förbereda och planera nästa veckas vinyasa (flödande yogaklass) och valde att praktisera till en av mina egna videos (som för övrigt ligger uppe på YouTube). 

Kändes lite konstigt och udda att casta filmen från laptop till teve och se sig själv men eftersom jag älskar att blunda så slöt jag ögonen och följde den muntliga guidningen. Inga problem. Allt flöt.

Så dök mannen upp och konstaterade att jag var på två ställen samtidigt, lite imponerad att undertecknad äntligen gjort som han föreslagit vid ett flertal tillfällen.



Det intressanta hände när jag valde att avsluta castingen, något måste ha hakat upp sig för min tevevideo fortsatte att gå trots att jag stängde ner programmet på laptopen? 

Mannen provade att stänga av teven men när vi slog på den en stund senare så var jag kvar på mattan? 

Kollade min iPhone men där var YouTube appen stängd. Kollade min iPad men inte heller den hade öppnat YouTube? Mystiskt!?

Efter många om och men så lyckades jag stänga både ner och av "programmet" och om detta skulle upprepa sig så vet undertecknad hur jag ska bryta castingen. Tror dock att mannen har rätt, något låste sig ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar