torsdag 13 oktober 2016

Fredagsmys på to-do-listan


Både min kropp och mitt sinne längtar efter helg. Jag har haft en rolig, fullspikad och givande vecka men nu behöver jag vila! Bara vara och chilla. :)

Tiger håller med, han är inte nöjd, tycker att jag varit borta alldeles för mycket. Överst på hans lista står att jag ska klia honom på magen och fylla på matskålen när han blir hungrig. Ytterligare ett plus är om lådan är ren.

Så jag knallar iväg till jobbet med en härlig fredagsfeeling. Slutar tidigare idag, ska hämta ut en påse fredagsmys hos Feskarn's i Saluhallen och handla lite på vägen hem. Dessutom väntar ett paket på mig i den lokala spel & tobaksaffären, en alldeles ny yogamatta!


Här är länken till Josefine Bengtssons yogautmaning:
http://josefinesyoga.metromode.se/2016/10/14/yogautmaning-dag-14-serenity-breath/#comments

Dag 14: Serenity Breath

    Lycka till!

Happy Friday to all of you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar