onsdag 12 oktober 2016

Vecka nummer 3 är snart över


Kursdag nummer 2 är nu avklarad och jag känner oerhört stor tacksamhet! Så glad över att ha fått träffa så många kollegor från andra butiker runt om i Sverige. Så lycklig över all den inspiration och kreativitet som boostat mig dessa dagar och att vår butik nu är typ tiptop.

Jag är fortfarande ny på jobbet och har massor att lära men dessa dagar har fyllt mig med kunskap om våra kollektioner, företagets tänk och hur just vår butik bör möbleras.

Nu är det min uppgift att delge övrig personal samt att slutföra de uppgifter som vi inte hunnit med. Ska bara inventera först ... vara på jobbet kl 06:45


Nu har vi kommit till dag 12. Här är länken till Josefine Bengtssons yoga/meditationsutmaning:
http://josefinesyoga.metromode.se/2016/10/13/yogautmaning-dag-13-sitali/#comments

Ny andningsövning: Sitali



Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar