torsdag 6 oktober 2016

Nakenyoga, våga testa!


Min yogautmaning går bra. Får oerhört mycket energi av alla kommentarer och glada tillrop som skrivs på Josefine Bengtssons yogablogg. Vi uppmanas att vara totalt ärliga och det tas på allvar. Alla delar med sig av sina känslomässiga bergochdalbanor. Glädje blandas med svärta. Vardagens och livets vedermödor samt oplanerade tillfälligheter som plötsligt försvårar eller underlättar yogan.


Jag har en vän som sprider extra mycket kärlek och närvaro genom sina härliga kommentarer, det gör mig varm i hjärtat. Idag skrev hon att hon testat att yoga i enbart trosor och älskade det! Total känsla av frihet :) När jag läste detta så blev jag full i skratt ... just denna morgon så hade jag yogat på exakt samma sätt!

Att nakenyoga är fantastiskt! Har du inte testat så gör det. Dra ned rullgardiner eller mörklägg med gardiner om du vill slippa objudna smygtittare och sen är det bara att hänge sig åt de asanas du har lust att utföra.

Nu till dagens yogautmaning. Här kommer länken till Josefine Bengtssons blogg på Metromode.se. 

Dag 7: Kamelen


Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar