onsdag 19 oktober 2016

Hemlig gömma i byxbenet



Under morgonens yogaklass när jag stod i nedåtgående hunden fick jag syn på mitt högra ben. Eller jag såg såklart båda underbenen men det var det högra som såg konstigt ut, liksom kantigare?

Konstigt? Mina tights kändes som vanligt. Varför såg mitt underben så underligt ut?

Så nästa gång vi stod i en framåtfällning drog jag med ena handen över kantigheten, det var inte tyget i byxan som vridit sig. Något låg gömt mellan byxan och huden.

Så fort tillfälle gavs smög jag in handen i benslutet och drog ut ... en trosa. Faktiskt gårdagens trosa som tydligen hängt sig kvar efter mitt förra yogapass!


Ja jag återanvände min tights ... men inte mina trosor, gör det ibland då de inte blivit svettiga. Hade ingen lust att skylta med mitt fynd så jag smusslade in trosan under filten som låg bredvid min matta och fortsatta med nästa asana.

När sen den svettiga och roliga klassen var över så såg jag till att diskret smuggla ned trosan i min väska. Shit happens!

Dag 20: Yin yoga pose:  Saddle pose & Child pose (sadeln och barnet)
http://josefinesyoga.metromode.se/2016/10/20/yogautmaning-dag-20-saddle-pose-och-childs-pose/#comments



Have fun!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar