tisdag 4 oktober 2016

Premiär?!


I veckan ska jag göra butikens fönster och skylta höstens kläder. På ett sätt är det "första gången" för mig och på ett annat sätt inte.

På mitt förra jobb stylade jag dockorna i fönstret vid ett par tillfällen men då var det aldrig mitt ansvar. På mitt första arbete som VM var jag ansvarig för den stora butiken utformning men aldrig över skyltfönstret. Det sköttes av den Sverigeansvarige VM/fönsterstylisten. Vid ett tillfälle fick jag dock efterjustera, (det fick alla vi som arbetade som VM) då någon topp behövde bytas på en docka.


Så vi kan säga att det är premiär för mig idag, om än en ganska styrd variant eftersom jag vet exakt vad och hur HK vill att våra fönster ska se ut. Så egentligen är uppgiften No Big Deal. Eller?

Jag gör som jag brukar, läser på instruktionerna, kollar bilder och skjuter sen från höften ... det blir nog bra.


Länk till Josefines yogautmaning. Dag 5:
http://josefinesyoga.metromode.se/2016/10/05/yogautmaning-dag-5-dansaren/#comments

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar