lördag 4 september 2021

Tar "pirret" på plats ... OM det uppstår

Den här söndagen vilar jag inte, istället är programmet fullspikat. Frågan är när jag ska äta? Och vad? Inte med mannen i alla fall eftersom jag knappt kommer att vara hemma.

Börjar med kick off tillsammans med andra instruktörer och yogalärare. Vi ska gå en höghöjdsbana utanför stan, vilket blir ett riktigt äventyr. Nu längtar jag men är samtidigt medveten om att det mycket väl kan bli läskigt ... Tänker att jag tar pirret på plats, om det uppstår.

Senare ska jag sammanstråla med min aerial yoga kollega och träna, vilket behövs! Har inte praktiserat någonting trots att gungan hängt i trädgården. Tog semester från allt flygande och höll mig på marken, fråga mig inte varför? Nu krävs fokus, om en vecka startar den nya terminen, både jag och klasserna behöver dammas av.

Från träning åker vi direkt till kvällsmöte och därefter lär det bli soffläge för att se någon film eller serie innan sängen kallar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar