torsdag 12 september 2019

En ny våg att surfa på


Denna vecka har serverat flera spännande möten och kontakter. Jag förundras över hur dörrar öppnas på glänt. Hur nya möjligheter skapas ... (kanske) ... om jag beslutar mig för att tacka ja och kliva in i detta ännu okända.

Har under de senaste dagarna visualiserat vad jag vill. Diskuterat med vänner och uttalat ord högt och sen plötsligt får jag ett mess, en kontaktförfrågan eller oväntat mycket tid med en vän som erbjuder sig att vara bollplank.

Wow! Det är som om en högre makt hört vad jag längtar efter.


Tack underbara kollega/kollegor på Hera Hub som verkligen stöttar och pushar på rätt sätt!
Tack älskade vänner som lyssnar och kommer med konstruktiva idéer!
Tack älskade man!
Tack världens bästa kids som alltid tror på mig och mina förmågor!
Tack till dig som yogar med och för mig, som ger mig så mycket tillbaka ... varje klass.
Tack till alla studioägare/gruppledare/"chefer" som ser min kapacitet och mina styrkor.
Tack till dig som valt att bli prenumerant på den YouTube kanal jag startat.

Listan kan göras hur lång som helst. Idag är jag tacksam och glad. Vad som sen händer och vad som blir av är delvis upp till mig. En dag i taget, ett steg i taget. Det som är menat kommer att bli av, på något sätt. Just nu surfar jag på lyckovågen! Tänker hänga kvar till den planar ut för att se vart den för mig.

Puss & kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar